Golden Marketing Conference już po raz trzeci zawita do Katowic na dwudniowe święto marketingu. Konferencja obędzie się 24 i 25 listopada 2020 roku w Vienna House Easy Katowice. To będą dwa dni przepełnione inspirującymi prelekcjami i ciekawymi rozmowami, pełne merytoryki i nieszablonowych rozwiązań.
Jak zwykle stawiamy na maksimum treści i eksperckiej wiedzy, którą przekażą nam prelegenci na co dzień współpracujący z największymi polskimi firmami i agencjami, a także twórcy popularnych w tej dziedzinie, opiniotwórczych serwisów i portali.
Podczas listopadowej edycji Golden Marketing Conference Katowice stawiamy na narzędziowe ujęcie marketingu. Kładziemy nacisk na analityczną stronę zarządzania marką, efektywne wykorzystywanie budżetu, które przełoży się na wyniki. Tematem prelekcji płatne kampanie na LinkedIn, Facebook oraz Google, LinkedIn Employee Advocacy, content marketing, buzz marketing, e-commerce, UX/User Experience, CSR, machine learning, a także marketing pokoleniowy, czyli jak dotrzeć do tak wymagających grup jak Z-etki czy silver generation.
W jednym miejscu spotkają się
specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz
właściciele firm, co sprawia, że Golden Marketing Conference to doskonała
przestrzeń wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas przerw i
naturalnego networkingu.
Możliwość rozmowy i wspólnej zabawy w nieco bardziej kameralnych
okolicznościach to nieodzowny element naszej konferencji.
Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference Katowice znajduje się na stronie konferencji.
Blog Marketing w Pigułce objął tę konferencję Patronatem Medialnym.