Dokładnie 15.06.2024 r. mija 5 lat odkąd założyłam bloga Marketing w Pigułce. Był to czas pełen wzlotów i upadków, naprawdę bardzo dużo mnie nauczył. I szczerze? Gdyby 5 lat temu ktoś mi powiedział, że tak to się potoczy… to chyba bym nie uwierzyła!

Krótka historia

Marketing w Pigułce to blog, który założyłam na początku swojej kariery w marketingu. Tworzyłam go całkowicie sama od podstaw, metodą prób i błędów, a jak wiadomo, wtedy człowiek najwięcej się uczy. Jestem samoukiem – gdy czegoś nie wiem, szukam odpowiedzi, aż ją znajdę. Czytałam zatem dużo poradników, oglądałam tutoriale, stale starałam się znaleźć rozwiązania, aby ta strona funkcjonowała jak najlepiej. Dokładnie 15.06.2019 r. opublikowałam pierwszy artykuł na blogu i opowiedziałam o nim na moim Instagramie.

Z początkiem blog miał być moim portoflio i doskonale spełnił swoje zadanie – dzięki niemu dostałam pierwsze wymarzone staże i prace w branży – w agencji public relations oraz w dziale marketingu dużej korporacji. Z czasem jednak stał się dla mnie czymś więcej – miejscem, gdzie zaczęłam dzielić się swoją wiedzą z innymi, a także moją ścieżką kariery. Chciałam przekazywać wiedzę, której mi brakowało, gdy sama zaczynałam.

Czym teraz, po tych 5-ciu latach jest dla mnie Marketing w Pigułce? Moją marką osobistą. Marką, gdzie nie tylko opowiadam o pracy w marketingu, ale także edukuję, jak tworzyć skuteczny content i rozwijać swoje marki. Co więcej, świadczę w tym zakresie swoje usługi m.in. przygotowuję materiały marketingowe i sprzedażowe czy content kalendarze wraz z pomysłami na content dostosowanymi do danej marki.

Wow. Serio nie sądziłam, że tak to się potoczy!

Kamienie milowe, czyli moje mini sukcesy

Co udało mi się osiągnąć przez te 5 lat? Przede wszystkim:

  • wydałam kilka darmowych produktów edukacyjnych,
  • wzięłam udział w wielu fajnych wydarzeniach i szkoleniach branżowych,
  • nawiązałam branżowe kontakty,
  • podjęłam współpracę z magazynem branżowym “Marketer+”, w ramach której zrecenzowałam prenumeratę,
  • objęłam patronatem medialnym m.in. Kongres Profesjonalistów Public Relations, GMC Live! czy Golden Marketing Conference w Poznaniu i Katowicach,
  • stworzyłam coroczny cykl pod tytułem “Kalendarz content marketera” (wydaję go od 2022 r.), z pomocą którego można zaplanować treści na cały rok dla swojej marki i promocje sezonowe, a także wydałam go jako mój pierwszy płatny produkt,
  • uczestniczyłam w Influencers Live Wrocław.

5-lecie Marketing w Pigułce – specjalne niespodzianki

Co roku, z okazji urodzin, organizuję niespodziankę np. darmowe 7-dniowe wyzwanie czy darmowy produkt. Jest to dla mnie szczególny dzień, okazja, by podziękować tym, którzy ze mną są i mnie wspierają.

Co zatem zorganizowałam na 5-lecie Marketing w Pigułce? Dwie niespodzianki, połączone ze sobą:

  • start nowego cyklu na Instagramie i blogu, gdzie przedstawiam pomysły na content dla poszczególnych branż,
  • konkurs, gdzie można wygrać 2x pakiet nagród i zyskać uniwersalne pomysły na content dla swojej marki (Sprawdź szczegóły >>)

Wszystko zorganizowałam całkowicie sama – od pomysłu, organizacji, po kwestie techniczne i merytoryczne.

Cóż, na koniec pozostaje mi tylko powiedzieć… dziękuję za te 5 lat!

O autorze

Jestem Specjalistką ds. marketingu, pasjonatką kreatywnego contentu i skutecznej komunikacji. W marketingu działam od 2019 roku.

Uczę, jak tworzyć skuteczny content oraz rozwijać markę.

Ze mną rozwiniesz swoją markę!